0 producten € 0,00
garantie

Garantie en kwaliteit van ons drukwerk

Voor al onze producten geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een product aan datgene moet voldoen wat u er in alle redelijkheid van mag verwachten. Bent u ontevreden over onze service of producten, dan horen wij dat graag zodat we samen tot een goede oplossing kunnen komen.

Als bedrijf kunt u tot 5 dagen na ontvangst van de bestelling uw klacht doorgeven. Hierbij gaat het om een product op maat als bijvoorbeeld visitekaartjes of een spandoek. Hebt u een product besteld dat niet op maat is gemaakt, zoals een kliklijst of stoepbord voor een poster, dan kunt u tot 14 dagen na ontvangst van de bestelling uw klacht doorgeven.

U kunt uw klacht per e-mail doorgeven. Vermeld in uw mail uw factuur- of ordernummer en leg in een paar zinnen duidelijk uit wat precies uw klacht is. Voeg aan het bericht ook enkele duidelijke foto's toe die uw klacht verhelderen. Als het bijvoorbeeld gaat om een beschadiging aan uw bestelde posters, dan ontvangen wij graag foto's waarop duidelijk te zien is dat meerdere posters beschadigd zijn. U krijgt altijd binnen 1 werkdag antwoord op uw e-mail.

Om uw klacht goed te kunnen beoordelen, vragen we u bij een klacht omtrent drukwerk 50 exemplaren terug te sturen. Dit kan naar:

Reclameland BV
Reclamatie ordernummer (2016...)
Postbus 10040
9000 Gent


Nederland

Kunnen wij uw klacht na het doorlopen van bovenstaande procedure niet oplossen? Dan kunt u contact opnemen met de Geschillencommissie Thuiswinkel. Hier dient u meteen digitaal uw klacht in.

Als consument kunt u tot 14 dagen na ontvangst van de bestelling uw klacht doorgeven. Hierbij gaat het om een product op maat als bijvoorbeeld visitekaartjes of een spandoek. Hebt u een product besteld dat niet op maat is gemaakt, zoals een kliklijst of stoepbord voor een poster, dan kunt u tot 2 maanden na ontvangst van de bestelling uw klacht doorgeven.

U kunt uw klacht per e-mail doorgeven. Vermeld in uw mail uw factuur- of ordernummer en leg in een paar zinnen duidelijk uit wat precies uw klacht is. Voeg aan het bericht ook enkele duidelijke foto's toe die uw klacht verhelderen. Als het bijvoorbeeld gaat om een beschadiging aan uw bestelde posters, dan ontvangen wij graag foto's waarop duidelijk te zien is dat meerdere posters beschadigd zijn. U krijgt altijd binnen 1 werkdag antwoord op uw e-mail.

Om uw klacht goed te kunnen beoordelen, vragen we u bij een klacht omtrent drukwerk 50 exemplaren terug te sturen. Dit kan naar:

Reclameland BV
Reclamatie ordernummer (2016...)
Postbus 10040
9000 Gent


Nederland

Kunnen wij uw klacht na het doorlopen van bovenstaande procedure niet oplossen? Dan kunt u contact opnemen met de Geschillencommissie Thuiswinkel. Hier dient u meteen digitaal uw klacht in.

Heeft u vragen?

Natuurlijk kunt u ons bellen met uw klacht op nummer info@reclameland.be. E-mailen kan ook. U krijgt zo snel mogelijk, maar altijd binnen 24 uur antwoord.