0 producten € 0,00
garantie

Garantie en kwaliteit van ons drukwerk

Voor al onze producten geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een product aan datgene moet voldoen wat u er in alle redelijkheid van mag verwachten. Bent u ontevreden over onze service of producten, dan horen wij dat graag zodat we samen tot een goede oplossing kunnen komen.

Als bedrijf kunt u tot 8 dagen na ontvangst van de bestelling uw klacht doorgeven. Hierbij gaat het om een product op maat als bijvoorbeeld visitekaartjes of een spandoek. Hebt u een product besteld dat niet op maat is gemaakt, zoals een kliklijst of stoepbord voor een poster, dan kunt u tot 14 dagen na ontvangst van de bestelling uw klacht doorgeven.

U kunt uw klacht in uw account indienen bij mijn bestellingen. Leg hier in een paar zinnen duidelijk uit wat precies uw klacht is. Voeg daarna enkele duidelijke foto's toe die uw klacht verhelderen. Als het bijvoorbeeld gaat om een beschadiging aan uw bestelde posters, dan ontvangen wij graag foto's waarop duidelijk te zien is dat meerdere posters beschadigd zijn. U krijgt geen e-mail ontvangstbevestiging van uw klacht, maar u ontvangt altijd zo spoedig mogelijk een persoonlijke inhoudelijk reactie op uw klacht.

Om uw klacht goed te kunnen beoordelen, vragen we u bij een klacht omtrent drukwerk 50 exemplaren terug te sturen. Dit kan naar:

Reclameland
Reclamatie ordernummer (2024...)
Park 7
8000 Brugge
Nederland

Klachten kunnen ook worden ingediend over onze service of diensten. Gebruik hiervoor ons contactformulier.

Bent u het niet eens met de klacht of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen via het Europese online geschillenplatform (ODR).

Als consument kunt u tot 14 dagen na ontvangst van de bestelling uw klacht doorgeven.

U kunt uw klacht in uw account indienen bij mijn bestellingen. Leg hier in een paar zinnen duidelijk uit wat precies uw klacht is. Voeg daarna enkele duidelijke foto's toe die uw klacht verhelderen. Als het bijvoorbeeld gaat om een beschadiging aan uw bestelde posters, dan ontvangen wij graag foto's waarop duidelijk te zien is dat meerdere posters beschadigd zijn. U krijgt geen e-mail ontvangstbevestiging van uw klacht, maar u ontvangt altijd zo spoedig mogelijk een persoonlijke inhoudelijk reactie op uw klacht.

Om uw klacht goed te kunnen beoordelen, vragen we u bij een klacht omtrent drukwerk 50 exemplaren terug te sturen. Dit kan naar:

Reclameland
Reclamatie ordernummer (2024...)
Park 7
8000 Brugge
Nederland

Klachten kunnen ook worden ingediend over onze service of diensten. Gebruik hiervoor ons contactformulier.

Bent u het niet eens met de klacht of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Vragen?

Heeft u vragen? U kunt eenvoudig contact met ons opnemen via telefoon (09 397 09 99) of ons contactformulier. U krijgt op werkdagen altijd binnen 24 uur antwoord.