In deze bijzondere tijden gaan sommige dingen misschien anders dan je van ons gewend bent. Antwoorden op de meest gestelde vragen zijn terug te vinden op deze pagina. Staat de vraag er niet tussen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!
Ja, dat kan net als anders. De productie gaat gewoon door, ondanks de verschillende maatregelen die wij hebben moeten nemen om de veiligheid van de onze medewerkers te kunnen garanderen.
De meeste bestellingen worden gewoon op tijd verstuurd, maar het kan voorkomen dat een bestelling vertraging oploopt. Wij hopen hierbij op begrip. Ook wij hebben verschillende maatregelen moeten doorvoeren, waardoor het langer kan duren voor een bestelling klaar is. Met zijn allen doen wij er alles aan om de bestelling zo snel als mogelijk te kunnen versturen.
Ook de pakketdiensten hebben het ontzettend druk, waardoor het kan zijn dat een bestelling in het verzendproces vertraging oploopt. Via track & trace kan de zending gevolgd worden en de exacte status worden ingezien.
De meeste bestellingen worden volgens de planning uiterlijk op de verwachte leverdag geleverd. Mocht de bestelling toch vertraagd zijn, wordt een e-mail verstuurd om er vervolgens alles aan te doen om de bestelling alsnog zo snel mogelijk te versturen.
Nee, het geld kan niet teruggestort worden. De producten worden op maat en op bestelling gemaakt, waardoor een order niet zomaar geannuleerd kan worden.
Dit is afhankelijk van de status van de order. Tot het moment dat de order de status 'in druk' krijgt, kan de order nog kosteloos geannuleerd worden via het account. Zodra de status is veranderd in 'in druk' start het productieproces en is annuleren niet meer mogelijk.
Het drukwerk wordt bezorgd door DHL op het bezorgadres dat jij hebt opgegeven. DHL bezorgt op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur. Bij de bestelling kan in veel gevallen ook gekozen worden voor een levering voor 11:00 uur of een levering op zaterdag. Bestelling al geplaatst en de levering nog wijzigen? Neem dan contact met ons op en wij zoeken uit wat er mogelijk is.
Voor vragen over de zending kan contact met ons worden met ons, niet rechtstreeks met DHL. Wij kunnen als verzender vervolgens contact opnemen met DHL om het één en ander uit te laten zoeken.
DHL zal twee pogingen doen om het pakketje af te leveren. Mocht er tijdens de eerste poging niemand thuis zijn, dan wordt het de eerstvolgende werkdag nogmaals geprobeerd. Na de tweede poging gaat het pakketje naar het dichtstbijzijnde DHL depot, waar het afgehaald kan ophalen. DHL meldt dit via een briefje in de brievenbus.
Afgeven bij de buren of bij een afhaalpunt is niet mogelijk. Er kan geprobeerd worden de bezorger via een briefje op de deur instructies te geven om het pakketje bij de buren af te geven, maar het is geen garantie dat dit ook opgevolgd wordt. Wij kunnen geen extra instructies meegeven bij de verzending.
Net als de bestellingen met een normale levering, gaan ook de meeste spoedbestellingen op tijd de deur uit. Door de omstandigheden ligt het percentage spoedorders dat vertraagd is, hoger dan normaal. Ook hierin hopen wij op begrip. De spoedorders hebben de hoogste prioriteit en wij doen er dan ook alles aan om deze zo snel als mogelijk te versturen.
De vertragingsmail wordt verstuurd als de oorspronkelijke verwachte leverdatum niet gehaald wordt. Er wordt geen specifieke nieuwe datum aan gekoppeld, maar wij doen er alles aan om de bestelling zo snel mogelijk alsnog mee te geven aan de vervoerder. Wij hopen hierin op begrip.
Deze periode grijpen wij ook aan om de bestaande processen kritisch te bekijken en waar nodig te verbeteren. Met een uitbreiding met maar liefst 25.000 m2 en de aanschaf van verschillende nieuwe machines kunnen wij ook in de toekomst blijven voorzien in de vraag naar drukwerk van hoge kwaliteit en snelle levering.
Vragen?
Heeft u vragen? U kunt eenvoudig contact met ons opnemen via telefoon (09 397 09 99) of ons contactformulier. U krijgt op werkdagen altijd binnen 24 uur antwoord.